Tuesday, May 4, 2010

merepek2

ari sabtu yg lps,aku gn incik boypwen dh g survey cincin, msuk kdai sne,msuk kdai cni..sume chantek.owhhh lupe nk gtu, kami plan nk bertunang pd 31/7 nti,insyallah kalo jd, tpi hrp sgt jd kn,lme aku tgu saat tuh..ekekekekek..tpi btol k ape yg aku uat nih eh?aku kne fkr byk aspek dr segala segi sblm aku trus kn sume nih, tpi xpe la moga hari2 sblm tarikh 2 aku dpt tempuh dgn tabah.
aku dh mula sebok kn dri gn uat ot spye dpt gaji lbih, dpt la nti nk uat majlis kn.wlpun simple tpi aku puas.
ok part family plak, haaaihhhh xtau la nk xpln cmno, ptut k aku g bwk boypwen jpe fmly kandung aku, haihhhh susah nyer, aku xmembsar gn mereka, aku rse asing gn mereka, aku xrse pape lgsg bile berdpan gn mereka, hny drah aku mnjdi kn aku sbhgian dri mereka,
aku dh rse idup sementara tpi xde pape lgsg, jd aku decide kua dr umh 2 jauh dr mereka.
ak xnk de ape2 dendam ckup la aku tau aku di serah kn pd org lain, aku xnk tny ape2 ttg mse lalu aku,biar jd sejarah aku.dh mmg takdir aku mcmtu..
emm nti la aku fkr kn bile aku nk bwk incik boypwen g jpe mereka.mls ar nk fkr pape.ckup la aku gn fmly kt kg.. nti al aku smbung citer lgi, nk uat kje dlu,nk tido lgiik...huhuhuuh..

No comments: