Wednesday, August 25, 2010

kemalasan melanda

dgn kesengalan aku serta kemalasan yg melanda aku langsung xuat keje.ahahahah trok kn aku ari ni,byg kn la dr pg aku dtg spi la k ptg aku asyik main game je.kol 12 lbih td aku gn k.ida g ambank kunun nyer hny utk kua kn duet je.so aku pun g la kua kn duet utk beli ketam ptg nih..hihihikk xsabau nk g beli ketam nih..so aku dh pun byr duet kete pastu aku terjebak trok dgn membeli teddy bear,nsib murah tau kalo x,mmg xamik.
aku terigt mse zaman aku tgal gn adik ecah kt sri penara dlu, aku mempunyai koleksi bear yg sgt byk.
tpi skrg aku xberminat sgt coz aku de kucing yg nakal yg aku fkr bakal2 merosakkan teddy bear 2.aku msih fkr lg utk bercoti same de EL atau mc.hari pe yg ptut nih..emmm kne fkr lg.aku xleh blah lgsg bile malas ni melampau2.
1 lg paling penting aku tlah hupdate blog ni 2kali hokey dlm mse sehari..cm xcye je kn..ahahahhahaha..sllu nyer aku biar die bersawang2 dlu br la nk hupdate.mungkin tidak utk ari ni..mls nk uat kje tpi rajin hupdate blog.
ok ckup utk hari ni.tgk2 resepi utk mssak lomak ketam (ari2 bkk buku resepi ok),sedap nyer,terbyang2 ketam dh nih.pastu brokoli udang,walaweii leleh air liur aku ..

No comments: