Monday, October 11, 2010

ANDAI KU TAU????

di telan mati ank diluah mati bapak..2 la yg aku rse di kala ni,aku lgsung xfhm org2 nih..serius aku ckp aku mcm terpkse terima knyataan yg die mcmtu wlpun dlm keadaan terpkse.arrgghhh aku sllu membyg kn yg terindah tpi tah la,di jln yg terpakse aku lalui sbb ni yg aku plih.mybe slah aku sbb memilih yg ni tpi knape aku pilih msih xde jwpan nyer.susah utk aku luah kn tpi biar lah ape yg dh terjdi.
pd si die tu,aku mmg sgt2 mau berhrap, sgt2 brdoa ko ade di samping aku di setiap mse,setiap minit tpi tu xkn terjd krna kite akn terpisah hny kerna kptsan yg tlah aku lakukn.jd aku kne bkk minda aku utk trime pe je yg berlaku.aku tau di setiap wktu aku sgt memerlukan ko.biar susah senang yg kite lalui selame nih akn trus kekal dlm setiap doa aku.
perlu k ko nk ungkit pe yg jd,aku lgsng xleh trime la.sgt2 mnjtuh kn maruah aku dgn detail ko gtau kt pblic.utk sekian kali nyer aku sgt2 benci la.2 yg aku rse skrg. skit nyer ati nih,xtau nk luah kn pd siape. br skrg aku rse npe aku tolak kamu itu..kite merasa segla kpyahan bersame tpi gn mngikut kate hati aku tolak ko.aku dpt rse yg aku sgt2 mnyesal .. kalo dlu aku tau yg aku mmg xdpt trime dh tentu aku tolak segala nyer tpi sume dh terlmbat utk sume tu.
andai aku tau sume ni,dh tentu aku xkn biar berlaku tpi sume dh tertulis segala yg berlaku aku hrap de hikmah di sebalik nyer. npe aku fkr kn perasaan org lain tpi aku xpnah nk amik fkr dri aku sndri..same de aku redha atau tidak..
aku msih de mse utk berfkr lg skrg ni, aku hrap 1 mse nti aku dpt jwb segala persoalan yg terjadi, pd si die, maaf kn aku utk segala nyer..bg aku mse utk berfkr..bg aku mse utk semua nyer.

No comments: