Wednesday, December 15, 2010

December

lme nyer xhupdate!!!!!!!
1st..i looVEEEE december....
hokeyy..hokeyyy...byk sgt citer nih nk mule yg mne nih,adey konpius jap.
mule2 nk citer psal sakit.hihihkhk,las week aku cuti wlpun annual leave dh abis licin, tpi aku mc laa..bkn main2 eh,ni citer siyes pnyer,pnyer la dmam xbaik2,tpi msih bole berjln,sbb demam ni pun pndai,kal0 dpt berjln die pun baik la.spi umh trus lembik mcm org xdpt mkn nsi tuh..ekekekek..(nsi gak yg aku igt kn)pastu g check kt kinik nih,pnyer la trkjut berok (ehhh..pnah tgk k berok terkjut cmner nih)
Doc: sy rse awk ni kne denggi la,kwsan umh awk de yg kne denggi k?
me: emm yg kne denggi 2 xtau la,kalo yg sembor nyamuk ari2 tu de ar doc..(muke konpiden je nih)

doc: tpi dri yg sy tgk kulit awk nih,btol la tanda2 denggi dh de.
me: uat muke toyer lgik..btol k denggi nih doc..
doc:mri sy tgk leher awk, gn blkang bdan..
me: dlm ati dh berkate2..doc ni nk rabe aku la..kalo doc laki xpe gak kn..ni doc pompuan ..haihhhhh...ekekekekek
doc: emm cmni la kne amik darah dlu nk tntu kn btol k x denggi dlu..tpi awk de selsema x..
me: selesema ade,siap tersumbat idung sy nih,susah nk napassmbil uat sore sengau2 gitu kn..
doc: kal0 mcmtu awk ni bkn denggi la,awk ni kne demam campak.ekekekekekek..jgn risau,sy bg mc 3 ari,jgn kua umh,nti akn berjgkit gn org lain.
me: hape doc...demam campak!!!!adeyyyyy (dlm ati aku dpt mc 3ari..yaaahhuhuuhuhuhuhu)
doc:awk mmg xleh g opis,tgu spi baik nti br leh g opis,pastu psal denggi tu pun, awk kne check lg nti yer sbb sy risau tanda2 pd bdan awk ni mmg mcm denggi.
me; baik,nti sy dtg lgik..kalo xbik lg leh dpt mc lg x doc..(ekekeekeek)
doc:slgi xbaik awk mmg akn dpt mc...
me: eeeeeiiii ske nyer ati aku..xpnah seum0 idup aku dpt mc pling lme mcmnih...wakakakakak

xlme r lgik um0 aku akn meningkat ckit,tpi jiwa msih muda remaje..adeyyyy kwn2 yg sme um0 gn aku,dh de ank tpi aku ,asik bwk ank tekak je bjln..jeles tau...
xpe,sabar yer..mse nyer akn tibe jgak nti.selain tuh xtvt wajib aku detim...biase la detim kn..yg lain msih sme,opis..tid0..umah...mkn..

hokey nti aku sambung lg,owhhh hjg mgu ni de wedding ceremony@1utama..huhuuh mber pd incik tunangan ku..nxt wek plak engagement my cousin plak..huhuhuuhhu

No comments: