Saturday, March 17, 2012

24weeks suda....

alhamdulillah msih bertahan hingga hari ni.
ape yg bole aku ckp sgt2 bangga, sgt2 tenang bile aku tau yg aku prgnant dan pabile bby mula tunjuk2 pergerakan nye setiap hari. xkire time ..ahahahahaaa...sgt lucu pun ade bile die bergerak, pewot aku pun beralun..adessss bile tgk je perot trus die xmo gerak.ahahahaha..

now xde dh mngidam kn ape2..menu yg aku mkn pun mcm biase cume harus tau ape yg aku mkn tu,xpedas, ckup khasiat nyer, jga mkn dan mnum. jgn mkn sebarangan yer..mcm hubby ckp, jgn mkn maggie, jgn mkn pedas...awk kne jga mkn ok...jgn nk bedal je..tu la ari2 ayat yg aku dgr dri mulut hubby..paling penting xleh tgal air buah + laici..owhhhh kalo xdpt lain mcm rse. mcm xlgkap je.

skrg ni, ape yg aku tau..jga dri sebaik mgkin dan bby skli...

dan yg paling terbaik...adalah hubby ku...sy bangga memiliki kamu..kamu yg terbaik yg pernah kukenali..alhamdulillah....

No comments: